Η ηθική υποχρέωση των πρώην Μαρτύρων του Ιεχωβά

Νομίζω ότι μετά από μια τόσο μεγάλη διαδρομή του ιστολογίου σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα, είναι καιρός να πούμε ορισμένα πράγματα για "μας" τα πρώην μέλη (θύματα κατ'εμέ) της Εταιρείας Σκοπιά και της (παραθρησκείας) των Μαρτύρων του Ιεχωβά.




Λαμβάνω κατά καιρούς μηνύματα από ανθρώπους που δεν είναι ούτε ήταν ποτέ ΜΤΙ και επιθυμούν να πληροφορηθούν σχετικά με το θέμα για να βοηθήσουν φίλους, συγγενείς κλπ. Και αναρωτιέμαι:




Πού είναι όλοι αυτοί οι πρώην ΜΤΙ; Γιατί τα παρατάνε και χάνονται στο πλήθος;

Ναι ζούμε σε μια δημοκρατική , ευνομούμενη (;) κοινωνία και ο καθένας μπορεί να πιστεύει ότι θέλει, δεκτόν. Μήπως όπως δημιουργείται μια ηθική υποχρέωση των πρώην μελών της Σκοπιά που ΞΕΡΟΥΝ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ από την Σκοπιά, να ενημερώσουν τους συνανθρώπους τους για τους κινδύνους που διατρέχουν; Μήπως σταμάτησε η Σκοπιά το προπαγανδιστικό της έργο ποτέ;




Απευθύνομαι σε εσένα φίλε πρώην ΜΤΙ που πιθανόν διαβάζεις αυτές τις γραμμές-νομίζεις ότι πλέον το θέμα δεν σε αφορά και μπορείς να συνεχίσεις την ζωή σου διαγράφοντας το παρελθόν; Επίτρεψέ μου να σου πω ότι κάνεις ΛΑΘΟΣ! Μπορεί αύριο να είναι το παιδί σου, ο θείος σου, ο ξάδελφός σου, ο φίλος σου κλπ. ΤΙ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ώστε να μην συμβεί;

Θα μου πείτε, και με το δίκιο σας, ότι οι ΜΤΙ φημίζονται για τον φονταμενταλισμό τους και ότι δύσκολα κάποιος πείθεται, αν δεν θέλει να πεισθεί...




Δεν ξέρω αν το έχω ξαναπεί, αλλά είχα κάποτε μια συνάντηση με κάποιον ΜΤΙ στον δρόμο όπου μου "παρουσίασε" τα περιοδικά κλπ, και αφού τον στρίμωξα με ερωτήσεις που δεν μπορούσε να μου απαντήσει, μου λέει με ειλικρίνεια "εσύ ξέρεις πάρα πολλά". Θα σου πω στο τέλος του λέω...




Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν η δεκτικότητά του να παραδεχθεί τα λογικά άλματα... άνευ αλεξιπτώτου που κάνει η Σκοπιά και ότι τα γνωρίζει και συμφωνεί μαζί μου. Στο τέλος του αποκάλυψα ότι είμαι πρώην ΜΤΙ αλλά προς μεγάλη μου έκπληξη διαπίστωσα ότι αντί να ΦΥΓΕΙ συνέχισε να μου μιλάει, μέχρι του σημείου να μου πει "ε, εντάξει τα ξέρω αυτά που λες έχεις δίκιο αλλά τώρα που να πάω στους <παπάδες>" (sic).




Ρίχνεις έναν σπόρο και δεν ξέρεις τί αποτελέσματα μπορεί να έχει. Κάνεις όμως την προσπάθεια. ΑΥΤΟ κάνουμε εδώ, σε αυτό το ιστολόγιο για πάνω από 2,5 χρόνια σχεδόν.




Στην αρχή μόνοι, μετά πύκνωσαν στην μάχη που δίνουμε και άλλοι πρώην "αδελφοί" και πολλοί άλλοι που "κρυφοκοιτάζουν" εδώ διότι ΞΕΡΟΥΝ. Εμείς θα συνεχίσουμε τον αγώνα μας σύμφωνα με τον αρχαίο όρκο των Αθηναίων: αμυνώ δε και υπέρ ιερών και οσίων και μόνος και μετά πολλών.




Σας καλώ όλους να συμμετέχετε σε αυτήν την μάχη ενημέρωσης των συμπολιτών μας με κάθε τρόπο που εσείς νομίζετε κατάλληλο.




Rwssel

No comments:

Post a Comment

ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΟΗΕ-ΣΚΟΠΙΑ

Υπερήφανο μέλος του VAST APOSTATE ARMY

Υπερήφανο μέλος του VAST APOSTATE ARMY
Κάντε κλικ!

Το μυστικό βιβλίο των "Πρεσβυτέρων" σε PDF!

R.FRANZ: Πρώην μέλος του Κυβερνώντος Σώματος των "Μαρτύρων του Ιεχωβά"

R.FRANZ: Πρώην μέλος του Κυβερνώντος Σώματος των "Μαρτύρων του Ιεχωβά"