16 χρόνια εκτός των τειχών της Σκοπιά: αναμνήσεις



(Υπέρ αυτών που ταλαιπωρήθηκαν και ταλαιπωρούνται εξ'αιτίας της απάτης που λέγεται "ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΚΟΠΙΑ")


16 χρόνια εκτός των τειχών της Σκοπιά: αναμνήσεις


Φέτος συμπληρώνω 16 χρόνια από την φυγή μου από τα δεσμά της Σκοπιά.Είναι για να το γιορτάζει κανείς, θα ρωτήσετε.

Βεβαίως! Ξέρετε τί είναι να συνειδητοποιείς ότι βρίσκεσαι σε μια πισίνα με 5 καρχαρίες και να την γλυτώνεις τελευταία στιγμή; Το λιγότερο να το θυμάσαι όλη σου τη ζωή.


Όσοι από εσάς είστε πρώην μάρτυρες του Ιεχωβά θα καταλάβετε πολλά από τα παρακάτω-ίσως και να είχατε την ίδια εμπειρία, ή παρόμοια τελοσπάντων.

Το καλό είναι ότι αρχίζω να ξεχνάω πολλά. Θυμάμαι όταν ήμουν "φρέσκος" πρώην μάρτυρας του ιεχωβά (στο εξής: "ΜΤΙ"), είχα διαβάσει ότι κατά μέσον όρο απαιτούνται 10 χρόνια ή διπλάσιος χρόνος από την ενασχόλησή σου με την Εταιρεία Σκοπιά (στο εξής "Ε.Σ.") ώστε να αρχίζεις να ξεχνάς.

Είμαι ευτυχής που είχαν δίκιο..

Αρχίζω να ΞΕΧΝΑΩ...την πρώτη φορά που μέσα μου άρχισα να αναρωτιέμαι ότι κάτι δεν πάει καλά με αυτήν την Ε.Σ....χωρίς να έχω κάποια συγκεκριμένα ερεθίσματα για αυτό.

Αρχίζω να ΞΕΧΝΑΩ..την στιγμή που ένοιωσα ότι το να πηγαίνεις "κορδωμένος" από πόρτα σε πόρτα "καλημέρα σας είμαστε 2 ΜΤΙ, μπλα μπλα"ή να στέκεσαι σαν άγαλμα στους δρόμους ώστε να προωθείς περιοδικά με ωραίες εικονίτσες, δεν μπορεί να έχει σχέση με τον δημιουργό του σύμπαντος...

Αρχίζω να ΞΕΧΝΑΩ...την τελευταία "Συνέλευση Περιοχής" ή "Περιφερείας" (δεν θυμάμαι σας λέω) στην Μαλακάσα Αττικής, στην οποία ενώ 1 στους 4 ΜΤΙ λαγοκοιμόταν-ΑΝ δεν ροχάλιζαν, εκεί κατά τις 3 με 4, ΜΕΤΡΗΣΑ σε ΜΙΑ ΟΜΙΛΙΑ,έχοντας απηυδήσει από την συνεχή παπαγαλία της λέξης "οργάνωση", τον ομιλητή να αναφέρει την λέξη "ΟΡΓΑΝΩΣΗ", 15 ή 16 φορές (δεν θυμάμαι σας λέω)

Αρχίζω να ΞΕΧΝΑΩ..το ότι δεν έπρεπε να πάω να παίξω μπάσκετ σε ομάδα της περιοχής, στη βάση ενός νεφελώδους συλλογισμού περί "κοσμικών" τον οποίο..δεν θυμάμαι.

Αρχίζω να ΞΕΧΝΑΩ..το ότι ποτέ δεν γιόρτασα τα γενέθλιά μου όπως όλα τα παιδιά διότι λέει κάποιος Ηρώδης (;) στα γενέθλιά του είχε κάνει κάτι κακό ΠΡΙΝ 2000 ΧΡΟΝΙΑ και ότι είναι ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΙΑ!!! Έχω την εντύπωση ότι ακόμη την ίδια αστεία επιχειρηματολογία χρησιμοποιούν απέναντι στα θύματά τους, τους αφελείς ΜΤΙ.

Αρχίζω να ΞΕΧΝΑΩ..το σόκ που ένοιωσα όταν έμαθα ότι ένας "ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΣ" στην "εκκλησία" μου πιάστηκε στα πράσα με μια "αδελφή" να... φτιάχνουν "ρυζόγαλο"-αυτός με κόρη της παντριάς και αυτή χήρα με παιδί...

Αρχίζω να ΞΕΧΝΑΩ..το καλοκαίρι του 199Χ που αποφάσισα να μελετήσω την Καινή Διαθήκη από την "Διάστιχη Μετάφραση της Βασιλείας", ταυτόχρονα στο αρχαίο Ελληνικό κείμενο και στην απόδοση-διαστρέβλωση της "Μετάφρασης Νέου Κόσμου". Το πιό σημαντικό είναι ότι διάβασα ΟΛΗ την Καινή Διαθήκη σαν ενιαίο κείμενο και όχι κομμάτι-κομμάτι όπως κάνει η Σκοπιά.Ήταν ξεκάθαρο ότι η ουράνια κλίση ήταν για ΟΛΟΥΣ τους Χριστιανούς. Δεν υπήρχε καμμία αμφιβολία ότι ο Ιησούς Χριστός ήταν ο ΘΕΟΣ, ούτε με.."θεϊκές ιδιότητες", ούτε μισό- Θεός ("και ΘΕΟΣ ήτο ο Λόγος")

Αρχίζω να ΞΕΧΝΑΩ..την σχεδόν τετράμηνη εντατική μου έρευνα στο (σε νηπιακό στάδιο τότε) διαδίκτυο-μάλιστα θυμάμαι ακόμα την αναζήτηση στο google "Jehovah's witnesses" και το αίσθημα ενοχής που ένοιωθα ψάχνοντας έναν ένα τα αποτέλσματα. Κάποια μου φαινόντουσαν παντελώς απίθανο να είναι αληθινά.Ακόμη και σήμερα μαθαίνω καινούργια πράγματα για τον απίθανο κ. Ρώσσελ!

Μπορεί να ξεχνάω πολλά, αλλά ευτυχώς ΘΥΜΑΜΑΙ το ίδιο πολλά...

ΘΥΜΑΜΑΙ..την εσωτερική μου έκπληξη όταν μέρα με την μέρα, μήνα με τον μήνα διαπίστωνα ότι οι "κοσμικοί" δεν είναι τελικά επηρρεασμένοι από τον..σατανά(!), ότι είναι το ίδιο με εμένα (και καλύτεροι). Ήταν ολοφάνερο ότι η Σκοπιά μου έλεγε ξεδιάντροπα ψέμματα. Αργότερα έμαθα ότι αυτή η τακτική είναι κοινή σε όλες τις ακραίες παραθρησκείες.

ΘΥΜΑΜΑΙ..την ακόμα μεγαλύτερη έκπληξή μου όταν διαπίστωσα τα ΚΑΚΟΗΘΗ ΨΕΜΜΑΤΑ και τις μισοαλήθειες της Σκοπιά για τις άλλες θρησκείες και κυρίως για την Ορθόδοξη εκκλησία.

ΘΥΜΑΜΑΙ..την εκπομπή του Χαρδαβέλλα σχετικά με τους ΜΤΙ όπου μίλησαν με κρυμμένα τα πρόσωπά τους πρώην μέλη σχετικά με ότι πέρασαν μέσα στην Σκοπιά..

ΘΥΜΑΜΑΙ..ότι ήμουν τυχερός που στα πρώτα μου βήματα "εκτός" έκανα παρέα με κάποια παιδιά που επίσης είχαν φύγει από την Σκοπιά (για τους δικούς τους λόγους)-μάλιστα μια εξ' αυτών πρώην "Σκαπάνισσα" που τα είχε βροντήξει κανονικά-τρόμαξα να την γνωρίσω..ναι ήταν για ένα φεγγάρι στην "εκκλησία" μου.

ΘΥΜΑΜΑΙ..όταν άνοιγα το βιβλίο CRISIS OF CONSCIENCE ("Κρίση Συνείδησης", διαθέσιμο πλέον, Δεκέμβριος 2009, στα Ελληνικά) την απίστευτη ροή πληροφοριών σχετικά με το Ανώτατο Συμβούλιο, το Κυβερνών Σώμα. Τελικά λύθηκε η βασική μου απορία σχετικά με το πως το άγιο πνεύμα κατευθύνει το "Σώμα" αυτό-πολύ απλά ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ Ο ΘΕΟΣ με αυτούς τους ημίτρελους θεομπαίκτες.

"Το ήξερα,τελικά είχα δίκιο"!

ΘΥΜΑΜΑΙ..την πρώτη μέρα που άνοιξε το μπλογκ που διαβάζετε τώρα.

ΑΞΕΧΑΣΤΟ
http://rwssel.pblogs.gr/2010/02/16-hronia-ektos-twn-teihwn-ths-skopia-anamnhseis.html

No comments:

Post a Comment

ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΟΗΕ-ΣΚΟΠΙΑ

Υπερήφανο μέλος του VAST APOSTATE ARMY

Υπερήφανο μέλος του VAST APOSTATE ARMY
Κάντε κλικ!

Το μυστικό βιβλίο των "Πρεσβυτέρων" σε PDF!

R.FRANZ: Πρώην μέλος του Κυβερνώντος Σώματος των "Μαρτύρων του Ιεχωβά"

R.FRANZ: Πρώην μέλος του Κυβερνώντος Σώματος των "Μαρτύρων του Ιεχωβά"