Mε αφορμή ένα σχόλιο στο blog μας

Ένας αγαπητός μτι (προφανώς) άφησε ένα σχόλιο "ντροπή σας, ευτυχώς που σε λίγο δεν θα υπάρχετε". (σχόλιο στο μπλογκ m-t-i.blogspot.com).

Από καιρό ήθελα να γράψω σχετικά με το ζήτημα της ψυχοπάθειας (ναι, ψυχοπάθειας) που διακατέχει τους ΜΤΙ.

Είναι ψυχοπαθείς πριν μπουν ή μετά γίνονται στην πορεία; Προσωπικά έχω καταλήξει ότι αυτή η επικίνδυνη σέκτα έλκει κυρίως άτομα περιθωριακά, χαμηλής μορφωτικής στάθμης και αυτοεκτίμησης. Ασφαλώς δεν μιλάω για αυτούς που γεννιούνται στην σέκτα (αμαρτίες γονέων...).

Στην σύντομη πορεία μου μέσα στην παραθρησκεία, πάντα έβλεπα ότι κάτι δεν πάει καλά με αυτούς τους ανθρώπους.Απο τη μία "θα σφυρηλατήσουμε τα ηνία σε δρεπάνια" και απο την ΑΛΛΗ, Ο ΘΕΟΣ ΣΥΝΤΟΜΑ θα σφάξει ότι αναπνέει, ότι κολυμπάει και ότι πετάει, ΕΚΤΟΣ από αυτούς τους άγιους ανθρώπους τους οπαδούς της Σκοπιά.

ΠΟΣΟ ΔΙΑΤΑΡΑΓΜΕΝΟΣ μπορείς να είσαι ώστε να μην βλέπεις την αντίφαση; Απαντώ: ΠΟΛΥ!

Για τα επιστημονικά, παραπέμπω εσένα αναγνώστη στο όνομα BERGMAN (κάντε αναζήτηση στο όνομα) o οποίος συνδιάζει "βουνό με θάλασσα" διότι είναι ΚΑΙ ΨΥΧΙΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΠΡΩΗΝ ΜΤΙ!

Ξέρω αναγνώστη μου φίλε ΜΤΙ ότι σε έχουν διδάξει ότι εμείς οι ΠΡΩΗΝ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ θα καταστραφούμε στον Αρμαγεδδώνα.Ναι ξέρω, δεν είναι δικό σου θέλημα, αλλά του..Θεού. Το λέει και η Αγία Γραφή, έτσι δεν είναι;

Mόνο που φίλε μου σε έχουν κοροϊδέψει άσχημα. Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΣΑΡΛΑΤΑΝΟΥΣ ΨΥΧΟΠΑΘΕΙΣ όπως είναι το πολυαγαπημένο σου Κυβερνών Σώμα. Μια απλή έρευνα στην ιστορία της παραθρησκείας (δεν την αποκαλώ καν αίρεση διότι δεν είναι) θα σε πείσει.

Τα χαιρετίσματά μου στον φίλο που άφησε αυτό το σχόλιο και είμαι σίγουρος ότι κάποτε θα το μετανοιώσει πάρα πολύ για αυτό που είπε. Ελπίζω για το δικό του καλό, πολύ σύντομα.

Καλό χειμώνα σε όλους

Rwssel

1 comment:

  1. Σήμερα μόλις βρήκα το blog και χάρηκα πάρα πολύ που υπάρχουν άτομα με ανοιχτά τα μάτια όπως εσείς~ Μακάρι να ήταν ακόμη active :( υπάρχουν πόσες σελίδες στο ίντερνετ που έχω διαβάσει αλλά αυτή στα ελληνικά & αυτά που γράφετε μου φάνηκε πολύ σωστό που είναι τόσο αναλυτικά κάποια πράγματα καθώς έχετε και συμβουλές~

    ReplyDelete

ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΟΗΕ-ΣΚΟΠΙΑ

Υπερήφανο μέλος του VAST APOSTATE ARMY

Υπερήφανο μέλος του VAST APOSTATE ARMY
Κάντε κλικ!

Το μυστικό βιβλίο των "Πρεσβυτέρων" σε PDF!

R.FRANZ: Πρώην μέλος του Κυβερνώντος Σώματος των "Μαρτύρων του Ιεχωβά"

R.FRANZ: Πρώην μέλος του Κυβερνώντος Σώματος των "Μαρτύρων του Ιεχωβά"